This Is Me

   Cześć! Nazywam się Wanessa i mam 13 lat. Moją ogromną pasją jest śpiew. Od niedawna piszę także własne teksty. Jestem takim typem osoby która lubi się rozwijać i nienawidzi stać w miejscu, między innymi dlatego powstał ten blog.
    W tym roku odkryłam, że lubię pisać i przekazywać ludziom moje często niepoukładane myśli. Założyłam go także z myślą o moich słuchaczach którzy znają mnie jedynie z imienia i nazwiska. Chciałabym aby ten blog był przytulnym miejscem w którym będziemy mogli dzielić się swoimi przemyśleniami.

                                     


      Czekam na Wasze rady które będą dla mnie bardzo ważne, bo robię to przede wszystkim dla Was. Pytajcie- bo kto pyta nie błądzi a dzięki temu możemy się bardziej poznać. Całuje mocno, Wanessa.


Social Media
Instagram: queen_wann
YouTube: Wanessa Mocza
Snapchat: wanessa.mocza







Komentarze

  1. Dodaj więcej zdjęć :) Pisz tylko o tym co na prawdę lubisz, nie warto robić nigdy nic na siłę.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wanesso jesteś w wieku
    mojego syna 😉
    Życzę Ci powodzenia w blogowaniu
    i w śpiewaniu również.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kochana w blogowaniu! <3
    Życzę dużo sukcesów.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci z całego serca powodzenia w blogowaniu! Początki bywają trudne, więc nie przeraź się ;)
    Realizuj się. To ważne ;) No i wszystkiego dobrego w śpiewaniu ^^
    Rozjaśniłabym kolor, gdy pisze się komentarze, bo praktycznie nic nie widać, a nie lubię zostawiać błędów ;p

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz